زمان جاري : یکشنبه 17 تیر 1403 - 2:08 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
قوانین انجمن
لطفا صبر کنید ...

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

~~~~~~ قوانین کلی انجمن+تالار های مهم+تاپیک های مهم~~~~~~


~~~~~~ به انجمن سرگرمی تفریحی هابی اس ام اس خوش آمدید ~~~~~~

تبلیغات تبلیغات
ارسال پاسخ جديد
قوانین انجمن
تعداد بازديد : 41
admin
آفلاين


مدیر کل سایت و انجمن

ارسال‌ها : 2
عضويت: 19 /10 /1393
قوانین انجمن

بسم الله الرحمن الرحیم
تمامی مطالب سایت توسط کاربران آن قرار داده می شود،علاوه بر اینکه تیم مدیریتی سایت بصورت فعال مطالب جدید را بررسی می کند از بازدیدکنندگان و نهاد های دیگر دعوت می شود در صورت مشاهده مطلبی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران سریعا آن را به به تیم مدیریتی سایت اطلاع دهد تا نسبت به حذف آن مطلب اقدام شود . قوانین کلی انجمن : 1.ارسال موضوعاتی که محتوای آن ها به هر نحوی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد مجاز نیست. 2.توهین به ادیان و همچنین شخصیت های سیاسی و حقوقی کشور و یا به نقد کشیدن آن ها به هیچ عنوان مجاز نیست. 3.قرار دادن عکس بازیگران و خواننده های خارجی و همچنین خواننده های ایرانی خارج از مرز و یا بحث در مورد آن ها ممنوع است. 4.انتخاب عنوان مناسب برای موضوعات و همچنین تکراری نبودن عناوین و موضوع بسیار مهم است،عدم رعایت آن منجر به حذف پست و اخطار گرفتن نویسنده آن می شود. 5.برای تشکر به هیچ عنوان در زیر آن موضوع چیزی ننویسید و فقط از دکمه \"تشکر\" که در پایین مطلب قرار دارد استفاده کنید مانند عکس زیر :
تصویر به اندازه 4% (700x78) کوچک شده است. برای دیدن تصویر در اندازه واقعی (729x81) روی این نوار کلیک کنید. برای باز شدن در پنجره جدید روی تصویر کلیک کنید.
ارسال پست هایی نظیر \"خیلی جالب بود\" ، \"قشنگ بود \" ، \"انواع شکلک ها\" و .... برای تشکر کردن از یک پست مجاز نیست،فقط و فقط از دکمه تشکر استفاده کنید،البته اظهار نظر در مورد موضوع مانعی ندارد . 6.متن ها و یا عکس هایی که در سایت قرار میدهید نباید به وبلاگ و یا سایت دیگر لینک بدهند ، اینجا را مطالعه کنید. 7.لیتک های دانلود و یا سایت ها باید درون تگ کد قرار بگیرند. 8.قسمت قسمت کردن موضوعات مجاز نیست،به این صورت که مثلا شما میخواهید 50 پیامک عاشقانه در سایت قرار دهید و این 50 پیامک را در 5 موضوع ارسال می کنید. 1.در قسمت اس ام اس ها و متن های عاشقانه و موضوعات مشابه آن قرار دادن کمتر از 30 متن در یک موضوع ممنوع است 2.در قسمت عکس ها و ترول ها و موضوعات مشابه آن قرار دادن کمتر از 5 عکس ممنوع است

9.استفاده از زبانی غیر از فارسی در سایت ممنوع می باشد . (فینگلیش تایپ اکیدا ممنوع) 10.ارسال موضوعات و یا پاسخ هایی که محتوا و یا عنوانین آنها به هر نحوی قانون کپی رایت را نقض کند مجاز نیست. 11.ساختن بیش از یک نام کاربری در سایت ممنوع می باشد.

12.ارسال بیش از 5 موضوع در روز در بخش اخبار ممنوع است.تمامی مطالب انجمن با قوانین فوق بررسی می شوند و با کاربرانی که قوانین را نقض نکرده باشند برخورد می شود.کاربرانی که قوانین را رعایت میکنند زودتر ارتقای کاربری دریافت می کنند.

جمعه 19 دی 1393 - 20:25
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
تبلیغات تبلیغات
Ads  alt=  alt=  alt=  alt=  alt=  alt=  alt=  alt=  alt=
براي تبادل لوگو با هابی کليک و شرايط را مطالعه کنيد
انجمن تفریحی هابی اس ام اس از آذر ماه 93 شروع به کار کرده است وشامل بخش های بسیار متنوع و وسیع برای تمام سنین میباشد , همچنین هدف ما ایجاد محیطی تفریحی و آموزشی سالم برای هموطنان عزیزمان بوده به اميد آن روز که هابی اس ام اس مانند نگيني در زمينه سرگرمی تفریحی بدرخشد

hobbysms

ثبت شده در ستاد ساماندهی جمهوری اسلامی ایران کپي برداري از مطالب و قالب حرام است و پيگرد قانوني دارد